Kā iegūt starojošu sejas ādu 50 gadu vecumā

Nobriedušai ādai ir īpašas vajadzības. Tā ir mazāk blīva, mazāk elastīga, plānāka un sausāka, tādēļ izmēģiniet šos ikdienas pretnovecošanās ieteikumus, lai jūsu sejas āda būtu skaista un starojoša.

Vienmēr veiciet dziļo attīrīšanu

Nobriedušas ādas grumbiņās var uzkrāties tādi netīrumi kā ikdienas vides piesārņojums, ar kuru sastopamies, vai dekoratīvā kosmētika. Tie smacē ādu, izraisot oksidēšanos un nelīdzenu tekstūru. Pat ja nelietojat dekoratīvo kosmētiku, ir svarīgi veikt tīrīšanu no rīta un vakarā. Tādas bagātīgas tekstūras kā attīrošā eļļa pievienos lipīdus, lai pabarotu un atjaunotu novājinātās ādas barjeras līdzsvaru.

Izvēlieties pareizo rutīn

No serumiem līdz dienas krēmiem, kopšanas līdzekļiem ādai ap acīm līdz nakts krēmiem – lietojiet skaistumkopšanas līdzekļus, kuros ir lipīdi un antioksidanti, un papildus aktīvās sastāvdaļas, kas palīdzēs samazināt krunciņas un ādas nepilnības. Un neaizmirstiet par SPF rādītāju, kuram jābūt vismaz 30. Pabarota, piepildīta un tvirtāka – jūsu āda uzreiz sāks starot.

Palutiniet sevi ar masāžu

Masējiet savu sejas ādu, uzklājot krēmus, veicot uz augšu vērstas kustības, lai atslābinātu sejas muskulatūru, piepildītu krunciņas un veicinātu cirkulāciju. Sejas masāžas uzlabo antioksidantu molekulu ražošanu un pastiprina skābekļa apgādi. Kāds ir rezultāts? Dziļāka jūsu krēma aktīvo sastāvdaļu iesūkšanās, kas rada samtainu, gludu ādu.

Mitrināšana, mitrināšana, mitrināšana

Dehidrēta āda ir blāva, nelīdzena un izskatās nogurusi Īpaši tas attiecas uz nobriedušu ādu, jo dehidrēšanās var saasināt jau parādījušās novecošanās pazīmes. Dzeriet vismaz 1,5 litrus ūdens dienā, lai palīdzētu izskalot toksīnus un mitrinātu ādu, lai jūsu sejas āda izskatītos maigāka un elastīgāka.

Ēdiet savus iecienītos augļus un dārzeņus

Uzņemot sulas veidā, lai palielinātu uzturvielu uzņemšanu organismā, augļi un dārzeņi ir labākais veids, kā iegūt starojošu nobriedušu ādu. Zemenēs, apelsīnos un piparos ir daudz C vitamīna, kas palīdz padarīt epidermu biezāku. Zaļie lapu dārzeņi un mandeles nodrošina E vitamīnu, kas ir dabisks retinola avots un kas ir būtisks veselīgai ādai. Un mango, ķirbis un tomāti nodrošina A vitamīnu, kas ir spēcīgs antioksidants.
Izlaist slīdnis: Full Range

Pilnveidojiet savu pieredzi

Parūpējieties par savu jauno izskatu vēl vairāk: