Viens avokado dienā palīdz izvairīties no kaitēm!

Neatkarīgi no tā, vai jums patīk izēst milzu bļodu ar gvakomoli, vai arī jums patīk ēst avokado to 'dabiskajā' veidā, avokado ir ārkārtīgi gardi. Lieliski ir tas, ka tie ir ne tikai garšīgi, bet arī noderīgi mūsu ķermenim un ādai.

Īsumā — avokado ir garšīgs un veselīgs brīnumlīdzeklis. Avokado, tostarp arī to āda un kauliņš, nodrošina dažādus labumus veselībai un ādai. Šis ar kāliju, magniju un vitamīniem bagātais Dienvidamerikas auglis ir pilnīgi nepieciešams pirkums! Šeit ir norādītas visas avokado nodrošinātās priekšrocības:
PADOMS
1

Avokado ir spēcīgs antioksidants ādai

Avokado sastāvā ir karotenoīdi, kas iedarbojas kā antioksidanti, kas neitralizē oksidatīvā stresa un brīvo radikāļu iedarbību. Kad cilvēka organisms rada pārāk daudz brīvo radikāļu (stresa, noguruma, piesārņojuma un UV starojuma dēļ), tie sāk bojāt un iznīcināt mūsu ādas šūnas. Tā rezultāts ir slikta šūnu funkcija un pāragra ādas novecošana. Antioksidanti, un tostarp arī avokado, aizkavē šo brīvo radikāļu iedarbību. Avokado arī ļauj mūsu organismiem absorbēt kartenoīdus, kas ir arī citu uzturā lietoto pārtikas produktu sastāvā.
PADOMS
2

Avokado, kā mitrinošs krēms tavai ādai

Avokado sastāvā ir nepiesātinātie tauki, tādēļ šie augļi ir piemēroti izmantošanai kā mīkstinošs līdzeklis. Tie uzlabo ādas tvirtumu, vienlaikus spēcinot šūnu membrānas epidermā. Vai jums apnikusi sausa āda? Lieto avokado kā sejas masku!

Gluži vienkārši samīciet avokado, uzlieciet šo masku uz sejas un atstājiet uz pāris minūtēm.


Papildus ieguvums? Šajā auglī esošais E vitamīns aizkavē ādas novecošanās procesu.
PADOMS
3
Avokado ir augsts kaloriju un tauku saturs, tomēr šie tauki ir veselīgi sirdij! Šos taukus sauc par mononepiesātinātajām taukskābēm, un tās palīdz novērst "sliktā" holesterīna uzkrāšanos un samazina sirds un asinsvadu slimību risku. Austrālijas zinātnieki ir pierādījuši, ka avokado lietošana uzturā samazina "sliktā" holesterīna līmeni, neietekmējot "labā" holesterīna līmeni.
PADOMS
4

Avokado veicina sirds veselību

Avokado ir daudzas barībvielas, kas aizsargā mūsu sirds un asinsvadu sistēmu: šķiedrvielas, E vitamīns, kālijs un nepiesātinātie tauki. Puse no avokado satur 11g oleīnskābes, un tā ir skābe, kas nodrošina "labā" holesterīna pareizu līmeni asinīs. Papildus šajā auglī ir arī 1,54 g linolēnskābes, tā ir polinepiesātināta skābe, kas nodrošina pareizu triglicerīdu līmeni.
PADOMS
5

Avokado novērš acu slimības

Avokado ir augsts luteīna saturs, un luteīns ir antioksidants, kas novērš acu slimības, tostarp arī makulāro deģenerāciju. Avokado augļi satur arī zeaksantīnu, kas ir pigments, kurš aizsargā redzi.
PADOMS
6

Avokado ēšana ir ieteicama grūtniecēm

Avokado ir labs šķiedrvielu avots. 100 gramos avokado mīkstuma ir vairāk nekā 5 grami šķiedru. Tā kā vidējais avokado svars ir 160-180 g, tad viens apēsts avokado nodrošina 33% no dienā nepieciešamā šķiedrvielu daudzuma.
PADOMS
7

Avokado palīdz novērst vēdera aizcietējumu

Avokado ir labs šķiedrvielu avots. 100 gramos avokado mīkstuma ir vairāk nekā 5 grami šķiedru. Tā kā vidējais avokado svars ir 160-180 g, tad viens apēsts avokado nodrošina 33% no dienā nepieciešamā šķiedrvielu daudzuma.
PADOMS
8

Avokado palīdz zaudēt svaru

Par spīti visam tam, ko varbūt esat dzirdējuši, avokado vajadzētu iekļaut diētā. Kaut arī avokado tauku saturs ir par 10-20 reizēm lielāks nekā citiem tās pašas barībvielu kategorijas augļiem, tajos esošais oleīnskābes daudzums rada sāta sajūtu. Citiem vārdiem sakot, tas samazina mūsu vēlmi našķēties! Pusdienās apēsta puse no avokado lieliski novērš bada sajūtu pēcpusdienā. Turklāt avokado eļļa palīdz sadedzināt tauku kārtu uz vēdera!
PADOMS
9

Avokado stabilizē cukura līmeni asinīs

Avokado ir sātīgi, krēmīgi un bagāti ar mononepiesātinātājiem taukiem, un tie neļauj pēc ēšanas strauji paaugstināties cukura līmenim asinīs. Šie mononepiesātinātie tauki apkaro diabētu, līdzsvarojot lipīdu līmeni organismā.
PADOMS
10

Avokado ir gardums stresa samazināšanai

Regulāra avokado ēšana samazina stresu un nodrošina enerģiju. Šo augļu mononepiesātinātās šķiedrvielas novērš cukura līmeņa strauju paaugstināšanos, kas var izraisīt nemieru un satraukumu. Tādēļ apēdiet kādu avokado pirms fiziskās aktivitātes! Šī superaugļa apēšana dabiski dod tikpat lielu mundrumu un darbošanas kāri, kā lietojot uztura piedevas enerģijas palielināšanai.


Mūsu ieteikums: avokado pēc pārgriešanas ātri oksidējas, tādēļ, lai saglabātu tos svaigus, neizņemiet kauliņus, apsmidziniet avokado mīkstumu ar svaigu citronu sulu, ietiniet tos pārtikas plēvē un ievietojiet ledusskapī. Lai gvakomoli saglabātu ilgāk, pievienojiet tai citronu sulu. Vairs nekādu atrunu, — tagad ir pienācis laiks pievienot šo gardo augli savam iepirkumu grozam!
Izlaist slīdnis: Full Range

Pilnveidojiet savu pieredzi

Parūpējieties par savu jauno izskatu vēl vairāk: