PRODUKTU VIDES UN SOCIĀLĀ IETEKME
Rādītājs “Vispārējā ietekme uz vidi”, pamatojoties uz L’Oréal Group novērtēšanas metodoloģiju, sniedz precīzu priekšstatu par produkta ietekmi, ņemot vērā 14 planētas ietekmes faktorus, piemēram, siltumnīcas gāzu izmešus, ūdens nepietiekamību, okeāna paskābināšanu vai ietekmi uz bioloģisko daudzveidību. Ietekmes tiek noteiktas katrā produkta dzīves cikla posmā un aprēķinātas ne tikai no resursu, ražošanas un transportēšanas, bet arī patērētāju izmantošanas un iesaiņojuma pārstrādes iespējas viedokļa, to skaidri atspoguļojot.
Papildinformācija ir pieejama produkta apraksta lapas sadaļā “Vides un sociālā ietekme”, kur var skatīt informāciju par produkta ražošanas apstākļiem, iesaiņojumu un sociālo ieguldījumu, piemēram, neaizsargāto kopienu atbalstu.
* ogleklis, ūdens trūkums, saldūdens ekotoksiskums, saldūdens eitrofikācija, jūras eitrofikācija, ūdens paskābināšanās, fosilo un minerālu resursu izsīkums, zemes transformācija, sauszemes eitrofikācija, sīkās daļiņas, toksiskums caur vidi, jonizējošs starojums, ozona izsmelšana un fotoķīmiskā veidošanās