PRODUKTU VIDES UN SOCIĀLĀ IETEKME
Rādītājs “Vispārējā ietekme uz vidi”, pamatojoties uz L’Oréal Group novērtēšanas metodoloģiju, sniedz precīzu priekšstatu par produkta ietekmi, ņemot vērā 14 planētas ietekmes faktorus, piemēram, siltumnīcas gāzu izmešus, ūdens nepietiekamību, okeāna paskābināšanu vai ietekmi uz bioloģisko daudzveidību. Ietekmes tiek noteiktas katrā produkta dzīves cikla posmā un aprēķinātas ne tikai no resursu, ražošanas un transportēšanas, bet arī patērētāju izmantošanas un iesaiņojuma pārstrādes iespējas viedokļa, to skaidri atspoguļojot.
Papildinformācija ir pieejama produkta apraksta lapas sadaļā “Vides un sociālā ietekme”, kur var skatīt informāciju par produkta ražošanas apstākļiem, iesaiņojumu un sociālo ieguldījumu, piemēram, neaizsargāto kopienu atbalstu.
IETEKMES NOTEIKŠANA VISĀ PRODUKTA DZĪVES CIKLĀ
![Visuel Impact](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=260&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=9A3C1082E59C9146B013F1307C5A0B97D230D2E4 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=320&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=D4CABB670035F1D094612E27885091FE90794F7F 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=660&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=CDA8F3226E67E5C43536BF6828861479F0DDD20D 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=700&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=91F21C045D2C24EE31E2F42D0952377BCC46E442 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=810&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=364D87A8E627C7631A14DAF5439EB4A260CF84CE 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=910&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=907083C2E11EE40F38A89DEC2BADDADAC1D4F119 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-impact.jpg?w=1170&rev=50ff25e23bd24f1ea5b8483fa533e1db&hash=F3CAE245EE3326CD5B9DDC7239CC80E041BC1CF9 1170w)
ATKLĀJIET MŪSU PRODUKTU VĒRTĒJUMU
![Nutri Score](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=260&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=D81ABBA4F95311A289B77E9BA888D61EF8AD66F3 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=320&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=99ABE4A8B05143D26170F00951651E67812E50E0 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=660&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=6D77A666AE6E389EE2C78E0BBD1BE2AD23B777E4 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=700&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=D2BB4771E20FD8C367A7AE993DDF9CF1FE0DCA0A 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=810&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=017EF0D3B09129B3465C5B0FDD3DD3BD6F752A1C 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=910&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=A197628F2315E108BE32D896E7038DB6ED006CF4 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/nutri-score.jpg?w=1170&rev=0ec3e6cde9004731ad2eff9e707dd94a&hash=09A0B455F0DC38B6E4991C801D3C296DCFD8634F 1170w)
Vispārējā ietekme uz vidi
![Visuel Label](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=260&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=AA5693A1B097A4F13C479EB4CF5D817F0D07B3C8 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=320&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=361904685E96CCAE602670A47E1C4A6100DEDC0F 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=660&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=55697F1D47DD37CBA53294B8D123F735898A83C0 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=700&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=C4517C9A5CD7A80479604A46DD983DF795D06449 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=810&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=5454F4EBAE797FEF8990D226AC41465BA56BCB67 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=910&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=C2EDAC441B921016B9E969DA46E9F62DFF49732A 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-label.jpg?w=1170&rev=b5eefd8182c84c54ac2ff9f81b589ea6&hash=8CEC0129B3609033327FF8BAD0D202A42A1FF009 1170w)
![Banner PV PIL1](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/banner-pv-pil1.png?w=260&rev=79ec6d6f23614ef6874c2d8132d26651&hash=E87D0615F40E83C6F718551613D9536E0E8A9B6B 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/banner-pv-pil1.png?w=320&rev=79ec6d6f23614ef6874c2d8132d26651&hash=CE59A71A746332F4EA3CE023C5709D4A327DF4FC 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/banner-pv-pil1.png?w=660&rev=79ec6d6f23614ef6874c2d8132d26651&hash=9EAFCD751CCEEFE0DB07742EAF18B7F63D7F8559 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/banner-pv-pil1.png?w=700&rev=79ec6d6f23614ef6874c2d8132d26651&hash=DB7AC25F8972039E0F98878B37E53299A3A3EE9D 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/banner-pv-pil1.png?w=810&rev=79ec6d6f23614ef6874c2d8132d26651&hash=7F03A6F63517762DA3609CF97249DBD87914A0E2 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/banner-pv-pil1.png?w=910&rev=79ec6d6f23614ef6874c2d8132d26651&hash=0CD855D448843BE99757B14E14C032692F4834C3 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/pil/banner-pv-pil1.png?w=1170&rev=79ec6d6f23614ef6874c2d8132d26651&hash=920080E7F500528A1CCF11B6DA7824B7AF8F9379 1170w)
Lai patērētājiem sniegtu skaidru un noderīgu informāciju, šī vides marķējumu sistēma tika izstrādāta kā salīdzināšanas rīks tās pašas produktu kategorijas produktiem L'Oréal Group ietvaros. Piemēram, šampūns tiek salīdzināts ar citiem L'Oréal Group šampūniem: šampūniem ar vērtējumu “A” ir zemākā vispārējā ietekme uz apkārtējo vidi, bet ar vērtējumu “E” — augstākā vispārējā ietekme uz apkārtējo ietekmi.
Vai nevarat izvēlēties vienu no diviem produktiem? Jums var palīdzēt vides un sociālā novērtējuma marķējums!Atklājiet mūsu matu kopšanas līdzekļu rādītājus..
Uzziniet vairāk par mūsu apņemšanos samazināt mūsu vides pēdas nospiedumu.
![Visuel Veritas V2](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/master/dmi/brand-section/our-commitments/pil/visuel-veritas-v2.jpg?rev=dd1148c4c0b7442a8ac1550560284998&cx=0.51&cy=0.43&cw=390&ch=390&hash=CBFA4130A4F627035F735E793632F31AB8008FE0)
ATKLĀJIET MŪSU METODOLOĢIJU
Šī vides un sociālās ietekmes marķējumu metodoloģija ir saskaņota ar Eiropas “Produktu ietekmes uz vidi pēdas nospieduma” standartiem, kuru mērķis ir samazināt preču un pakalpojumu ietekmi uz apkārtējo vidi, izmantojot vairākkritēriju pieeju. Datus ir apstiprinājis pasaulē atzītais neatkarīgais revidents Bureau Veritas Certification.
- Lai uzzinātu vairāk par metodoloģiju, noklikšķiniet šeit
- noklikšķiniet šeit paziņojumam šeit..
GLOSĀRIJS
OGLEKĻA PĒDAS NOSPIEDUMSSiltumnīcas gāzu izmešu (CO₂) daudzums, kas ir izlaists visā produkta dzīves ciklā, piemēram, sastāvdaļu resursu meklēšanas, iesaiņojuma ražošanas, gatavo produktu ražošanas, transportēšanas, izmantošanas un iesaiņojuma atkritumu apsaimniekošanas laikā.. Vai zinājāt? ELVIVE eksperta padoms |
ŪDENS PĒDAS NOSPIEDUMSVisā produkta dzīves ciklā izmantotais ūdens daudzums, iekļaujot, piemēram, ūdeni, kas tiek izmantots, iegūstot sastāvdaļu resursus, ražojot iesaiņojumu, līdz pat gatavo produktu ražošanai rūpnīcā, produkta izmantošanai (piemēram, dušā) un notekūdeņu apstrādei nepieciešamajam ūdenim. Vai zinājāt? ELVIVE eksperta padoms |
|
ATBILDĪGĀ RAŽOTNERažotne, kas gadu pēc gada samazina savus siltumnīcas gāzu (CO₂) izmešus, ūdens patēriņu un radītos atkritumus, kā arī sekmē vietējās nodarbinātības attīstību, jo īpaši cilvēkiem neaizsargātās ekonomiskās situācijās, un piekļuvi apmācībai saviem darbiniekiem. Vai zinājāt? |
FSC™ VAI PEFC SERTIFICĒTAIS PAPĪRS/KARTONS*Produktu iepakojumā izmantotais papīrs vai kartons ir iegūts tikai no mežiem, kas tiek atbildīgi pārvaldīti bioloģisko daudzveidību aizsargājošā veidā un kuriem ir FSC™ neatkarīgā sertifikācija. Vai zinājāt? |
|
PĀRSTRĀDĀTS MATERIĀLSMateriāls, kas ražots, izmantojot citus pārstrādātus materiālus. Vai zinājāt? ELVIVE eksperta padoms L’Oréal Paris Elvive darbinieki ir apņēmušies cīnīties pret plastmasas atkritumiem vannas istabā, tāpēc pašlaik 100% mūsu šampūnu un kondicionieru pudeles* ir izgatavotas no pārstrādātas plastmasas, ietaupot 6000 tonnu pirmreizējās plastmasas izgatavošanu katru gadu. Vai zinājāt, ka arī šīs pudeles ir plaši pārstrādājamas? Skaistiem matiem šodien. Labākai planētai rīt. * izņemot vāciņus, tomēr mēs meklējam ilgtspējīgākus risinājumus *Except the caps for which we are looking to find a more sustainable solution. |
PĀRSTRĀDĀJAMSKomponenti, kurus, ja atļauj infrastruktūra, var savākt un apstrādāt, izmantojot īpašu industriālu procesu, lai izveidotu jaunu materiālu.* Vai zinājāt? ELVIVE eksperta padoms |
|
DARBA LIKUMS: APVIENOTO NĀCIJU ORGANIZĀCIJAS (ANO) GLOBĀLĀS IETEKMES UZ DARBASPĒKU TIESĪBĀM 4 PRINCIPIVisi L'Oréal Paris produktu vai sastāvdaļu tiešie piegādātāji ir apņēmušies ievērot ANO pamatprincipus attiecībā uz darbaspēka standartiem:
Vai zinājāt? |
PIEGĀDĀTĀJI AR SOCIĀLĀS IEKĻAUŠANAS SAISTĪBĀMSastāvdaļu un iesaiņojuma piegādātāji, kas nodrošina piekļuvi darbam un minimālajai algai cilvēkiem no sociāli un/vai ekonomiski neaizsargātām kopienām, jo piedalās vismaz vienā L'Oréal Group avotu solidaritātes programmā. Lai vairāk uzzinātu par L'Oréal avotu solidaritātes programmu, noklikšķiniet šeit. Vai zinājāt? |