PRODUKTU VIDES UN SOCIĀLĀ IETEKME
Rādītājs “Vispārējā ietekme uz vidi”, pamatojoties uz L’Oréal Group novērtēšanas metodoloģiju, sniedz precīzu priekšstatu par produkta ietekmi, ņemot vērā 14 planētas ietekmes faktorus, piemēram, siltumnīcas gāzu izmešus, ūdens nepietiekamību, okeāna paskābināšanu vai ietekmi uz bioloģisko daudzveidību. Ietekmes tiek noteiktas katrā produkta dzīves cikla posmā un aprēķinātas ne tikai no resursu, ražošanas un transportēšanas, bet arī patērētāju izmantošanas un iesaiņojuma pārstrādes iespējas viedokļa, to skaidri atspoguļojot.
Papildinformācija ir pieejama produkta apraksta lapas sadaļā “Vides un sociālā ietekme”, kur var skatīt informāciju par produkta ražošanas apstākļiem, iesaiņojumu un sociālo ieguldījumu, piemēram, neaizsargāto kopienu atbalstu.
IETEKMES NOTEIKŠANA VISĀ PRODUKTA DZĪVES CIKLĀ

ATKLĀJIET MŪSU PRODUKTU VĒRTĒJUMU

Vispārējā ietekme uz vidi



ATKLĀJIET MŪSU METODOLOĢIJU
Šī vides un sociālās ietekmes marķējumu metodoloģija ir saskaņota ar Eiropas “Produktu ietekmes uz vidi pēdas nospieduma” standartiem, kuru mērķis ir samazināt preču un pakalpojumu ietekmi uz apkārtējo vidi, izmantojot vairākkritēriju pieeju. Datus ir apstiprinājis pasaulē atzītais neatkarīgais revidents Bureau Veritas Certification.
- Lai uzzinātu vairāk par metodoloģiju, noklikšķiniet šeit
- noklikšķiniet šeit paziņojumam šeit..
GLOSĀRIJS
OGLEKĻA PĒDAS NOSPIEDUMSSiltumnīcas gāzu izmešu (CO₂) daudzums, kas ir izlaists visā produkta dzīves ciklā, piemēram, sastāvdaļu resursu meklēšanas, iesaiņojuma ražošanas, gatavo produktu ražošanas, transportēšanas, izmantošanas un iesaiņojuma atkritumu apsaimniekošanas laikā.. Vai zinājāt? ELVIVE eksperta padoms |
ŪDENS PĒDAS NOSPIEDUMSVisā produkta dzīves ciklā izmantotais ūdens daudzums, iekļaujot, piemēram, ūdeni, kas tiek izmantots, iegūstot sastāvdaļu resursus, ražojot iesaiņojumu, līdz pat gatavo produktu ražošanai rūpnīcā, produkta izmantošanai (piemēram, dušā) un notekūdeņu apstrādei nepieciešamajam ūdenim. Vai zinājāt? ELVIVE eksperta padoms |
|
ATBILDĪGĀ RAŽOTNERažotne, kas gadu pēc gada samazina savus siltumnīcas gāzu (CO₂) izmešus, ūdens patēriņu un radītos atkritumus, kā arī sekmē vietējās nodarbinātības attīstību, jo īpaši cilvēkiem neaizsargātās ekonomiskās situācijās, un piekļuvi apmācībai saviem darbiniekiem. Vai zinājāt? |
FSC™ VAI PEFC SERTIFICĒTAIS PAPĪRS/KARTONS*Produktu iepakojumā izmantotais papīrs vai kartons ir iegūts tikai no mežiem, kas tiek atbildīgi pārvaldīti bioloģisko daudzveidību aizsargājošā veidā un kuriem ir FSC™ neatkarīgā sertifikācija. Vai zinājāt? |
|
PĀRSTRĀDĀTS MATERIĀLSMateriāls, kas ražots, izmantojot citus pārstrādātus materiālus. Vai zinājāt? ELVIVE eksperta padoms L’Oréal Paris Elvive darbinieki ir apņēmušies cīnīties pret plastmasas atkritumiem vannas istabā, tāpēc pašlaik 100% mūsu šampūnu un kondicionieru pudeles* ir izgatavotas no pārstrādātas plastmasas, ietaupot 6000 tonnu pirmreizējās plastmasas izgatavošanu katru gadu. Vai zinājāt, ka arī šīs pudeles ir plaši pārstrādājamas? Skaistiem matiem šodien. Labākai planētai rīt. * izņemot vāciņus, tomēr mēs meklējam ilgtspējīgākus risinājumus *Except the caps for which we are looking to find a more sustainable solution. |
PĀRSTRĀDĀJAMSKomponenti, kurus, ja atļauj infrastruktūra, var savākt un apstrādāt, izmantojot īpašu industriālu procesu, lai izveidotu jaunu materiālu.* Vai zinājāt? ELVIVE eksperta padoms |
|
DARBA LIKUMS: APVIENOTO NĀCIJU ORGANIZĀCIJAS (ANO) GLOBĀLĀS IETEKMES UZ DARBASPĒKU TIESĪBĀM 4 PRINCIPIVisi L'Oréal Paris produktu vai sastāvdaļu tiešie piegādātāji ir apņēmušies ievērot ANO pamatprincipus attiecībā uz darbaspēka standartiem:
Vai zinājāt? |
PIEGĀDĀTĀJI AR SOCIĀLĀS IEKĻAUŠANAS SAISTĪBĀMSastāvdaļu un iesaiņojuma piegādātāji, kas nodrošina piekļuvi darbam un minimālajai algai cilvēkiem no sociāli un/vai ekonomiski neaizsargātām kopienām, jo piedalās vismaz vienā L'Oréal Group avotu solidaritātes programmā. Lai vairāk uzzinātu par L'Oréal avotu solidaritātes programmu, noklikšķiniet šeit. Vai zinājāt? |