Iedarbība ir pierādīta neatkarīgu iestāžu veiktos klīniskajos pētījumos.
Vienlaikus ar savu ādas kopšanas produktu nodaļas izveidošanu mēs izveidojām arī specializētu nodaļu to iedarbības novērtēšanai. Tā ir bijusi ārkārtīgi nozīmīga, pēc iespējas ātrākā katra jaunā produkta izstrādes posmā paredzot tā iedarbību uz visiem ādas tipiem.
Mūsu pētnieki nenogurstoši strādā, lai izstrādātu produktus ar vēl labāku iedarbību. Mūsu aktīvās sastāvdaļas un produktu sastāvs tiek pētīts in-vitro (laboratorijās) un in-vivo (ķermenī), un vienlaikus notiek arī neatkarīgu institūtu veikti klīniskie testi.
Sastāva izveidošanas māksla
Vislabākās dozas, sastāvs un tekstūras rada augstas kvalitātes produktus ar pierādītu iedarbību.
Ar kādām problēmām ir jātiek galā, radot jaunu produktu?
Mūsu izaicinājums ir inovācijas. Citiem vārdiem sakot, – tā ir jaunu risinājumu radīšana sievietēm, integrējot jaunākos datus mūsu tehnoloģijā un zināšanās par ādu, vienlaikus nodrošinot produktu iedarbības un kvalitātes apvienošanu plašākā kontekstā, domājot par efektivitāti, kvalitāti un drošību. Mēs ņemam vērā arī L'Oréal Group mērķus saistībā ar vidi un sabiedrību un domājam par izmantoto izejvielu ietekmi un izcelsmi.
Kādas ir pašreizējās tendences produktu sastāva ziņā?
Mēs redzam arvien lielāku interesi par tādām šķidrākām, ūdeni saturošām un svaigām tekstūrām ar koncentrētām aktīvajām vielām ar mitrinošu iedarbību, ko iedvesmojuši Āzijas šķidrie kosmētiskie līdzekļi. Tomēr vērojama ir arī atgriešanās pie tradicionālajām tekstūrām: eļļām un māla maskām, bet ar vieglāku un uzlabotu sastāvu, kas efektivitātes ziņā apmierina mūsdienu sieviešu augstās prasības.
Vai pastāv kaut kādas kulturālas atšķirības attiecībā uz gaidīto sastāvu?
Katrā pasaules reģionā ir savi atšķirīgie kulturālie un klimatiskie raksturlielumi, tāpēc sievietēm ar atšķirīgiem ādas tipiem ir atšķirīgas vajadzības. Piemēram, Āzijā ādas novecošanas galvenā pazīme ir hiperpigmentācija, bet Eiropā novecošanas pirmā pazīme ir grumbu rašanās. Šī iemesla dēļ mēs esam izveidojuši L’Oréal Paris produktu sastāva veidošanas laboratorijas dažādos pasaules reģionos: Eiropā, Ziemeļamerikā, Dienvidamerikā, Japānā, Ķīnā, Indijā un Āfrikā. To mērķis ir pielāgot un radīt visiem lieliskus produktu sastāvus, ar tieši šī reģiona klientiem nepieciešamo iedarbību. Šo visā pasaulē izvietoto laboratoriju pieredzes apmaiņa un sadarbība ir liels mūsu inovāciju iedvesmas avots.
Runājot par nākotni, kādas būs jūsu nākamās inovācijas?
Mūsu nākamās inovācijas radīsies, domājot par šīm divām galvenajām jomām: Personalizēta ādas kopšana: pateicoties digitālajai pasaulei, jaunie diagnostikas rīki var palīdzēt mums izveidot ikvienas personas ādas stāvokļa ātru profilu, nosakot tādas lietas kā ādas raupjums, grumbas, melanīna daudzums, seboreja, mitrināšana utt.Katra sieviete varēs pielāgot savu ādas kopšanas rutīnu, balstoties uz savām personīgajām vajadzībām. Ikdienas dzīves ierobežojumi radīs arī nepieciešamību pēc jauniem produktiem: krēmiem, kas aizsargā pret piesārņojumu, sejas maskām gulēšanai utt.
Gadiem ilga izpēte visu ādas tipu un to attīstības izpratnei: ādas atlants
Lai panāktu progresu, zinātniskajai, medicīniskajai un tehniskajai disciplīnai ir nepieciešami uzticami un atbilstoši mērīšanas rīki, ar kuriem var labi raksturot un aprakstīt pētītās populācijas statusu un novērtēt veikto darbību efektivitāti. Šie rīki ir būtiski, lai pētnieki un speciālisti varētu salīdzināt produktu un izstrādātās, pārbaudītās, lietotās un izveidojamās produktu nodrošinātās kopšanas iedarbību, izmantojot vienus un tos pašus novērtēšanas kritērijus. Tieši tāpēc uzņēmuma L’Oréal Paris ekspertiem bija nepieciešama pilnīga un unikāla ādas atlanta izveidošana no A līdz Z.