Iedarbība ir pierādīta neatkarīgu iestāžu veiktos klīniskajos pētījumos.
Vienlaikus ar savu ādas kopšanas produktu nodaļas izveidošanu mēs izveidojām arī specializētu nodaļu to iedarbības novērtēšanai. Tā ir bijusi ārkārtīgi nozīmīga, pēc iespējas ātrākā katra jaunā produkta izstrādes posmā paredzot tā iedarbību uz visiem ādas tipiem.
Mūsu pētnieki nenogurstoši strādā, lai izstrādātu produktus ar vēl labāku iedarbību. Mūsu aktīvās sastāvdaļas un produktu sastāvs tiek pētīts in-vitro (laboratorijās) un in-vivo (ķermenī), un vienlaikus notiek arī neatkarīgu institūtu veikti klīniskie testi.
![Texture2_resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=260&rev=e48adfae95fe411c96ca291d88c0745f&hash=894873ECA06A2FF124CAACC6104519F66674D952 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=320&rev=e48adfae95fe411c96ca291d88c0745f&hash=099B0150AB0F1E07A87DEBC86D615AD765805437 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=660&rev=e48adfae95fe411c96ca291d88c0745f&hash=E82F7CDB8F42D00BCE9408C230BBBBC654A78CE8 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=700&rev=e48adfae95fe411c96ca291d88c0745f&hash=42E8580C45AF87031C968C5B0652BD92CA5A1D61 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=810&rev=e48adfae95fe411c96ca291d88c0745f&hash=8F1A4E926E9CA699D24F4D30DFC7613402249248 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=910&rev=e48adfae95fe411c96ca291d88c0745f&hash=2769A075FC455343CE19EA1E6C6B8F242B0A767B 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture2_resized.jpg?w=1170&rev=e48adfae95fe411c96ca291d88c0745f&hash=76B6B8C920E8CCFC5A5CCA8E2D68447CC943BC77 1170w)
Sastāva izveidošanas māksla
Vislabākās dozas, sastāvs un tekstūras rada augstas kvalitātes produktus ar pierādītu iedarbību.
1
Ar kādām problēmām ir jātiek galā, radot jaunu produktu?
Mūsu izaicinājums ir inovācijas. Citiem vārdiem sakot, – tā ir jaunu risinājumu radīšana sievietēm, integrējot jaunākos datus mūsu tehnoloģijā un zināšanās par ādu, vienlaikus nodrošinot produktu iedarbības un kvalitātes apvienošanu plašākā kontekstā, domājot par efektivitāti, kvalitāti un drošību. Mēs ņemam vērā arī L'Oréal Group mērķus saistībā ar vidi un sabiedrību un domājam par izmantoto izejvielu ietekmi un izcelsmi.
![Texture3_resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=260&rev=9c3ace82875a4fa19d62f12352861a0a&hash=115E1490C610A035A0CED97EEA38DE8F7572ACEA 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=320&rev=9c3ace82875a4fa19d62f12352861a0a&hash=227E5B461935CB6223D878E0068F2B679D23F548 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=660&rev=9c3ace82875a4fa19d62f12352861a0a&hash=95F937C176216B6168ED91D0F8855C600E7B368D 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=700&rev=9c3ace82875a4fa19d62f12352861a0a&hash=A3FAF07B9C4B31198732D83439107F80A882E20D 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=810&rev=9c3ace82875a4fa19d62f12352861a0a&hash=FDBE305E3CC408EDE258CD2CBAC602739FCC14CD 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=910&rev=9c3ace82875a4fa19d62f12352861a0a&hash=6E10A0E2FA8AFA22CE60977D7AFF072FC284F760 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture3_resized.jpg?w=1170&rev=9c3ace82875a4fa19d62f12352861a0a&hash=A19074128DFC709CFB72A0EE52CD696F31B8F1F4 1170w)
2
Kādas ir pašreizējās tendences produktu sastāva ziņā?
Mēs redzam arvien lielāku interesi par tādām šķidrākām, ūdeni saturošām un svaigām tekstūrām ar koncentrētām aktīvajām vielām ar mitrinošu iedarbību, ko iedvesmojuši Āzijas šķidrie kosmētiskie līdzekļi. Tomēr vērojama ir arī atgriešanās pie tradicionālajām tekstūrām: eļļām un māla maskām, bet ar vieglāku un uzlabotu sastāvu, kas efektivitātes ziņā apmierina mūsdienu sieviešu augstās prasības.
![Texture1_resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=260&rev=1d02c9180d68472e9fff29f4d548a91c&hash=E2FDC41E8DFFFAC00FEB9BE9FDC7A9EA8E94B15D 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=320&rev=1d02c9180d68472e9fff29f4d548a91c&hash=70549B6C4F355AF7FB12DEF4CFD50DB8ECCC08B6 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=660&rev=1d02c9180d68472e9fff29f4d548a91c&hash=72A810D2BC801A0A4BB815DB2EB853B393B7FAEF 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=700&rev=1d02c9180d68472e9fff29f4d548a91c&hash=0A867B446A1424FB60B88F2A28EDBE2CF5DE645C 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=810&rev=1d02c9180d68472e9fff29f4d548a91c&hash=DEAB516F34678516369E8E95568449B0D849B6FF 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=910&rev=1d02c9180d68472e9fff29f4d548a91c&hash=C271C4E007C6125A117A28147C375DCF22BB7559 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/bl/articles/the-other-side/texture1_resized.jpg?w=1170&rev=1d02c9180d68472e9fff29f4d548a91c&hash=801D4B7DD50E5DAD6940FF72D8D98141B9616C99 1170w)
3
Vai pastāv kaut kādas kulturālas atšķirības attiecībā uz gaidīto sastāvu?
Katrā pasaules reģionā ir savi atšķirīgie kulturālie un klimatiskie raksturlielumi, tāpēc sievietēm ar atšķirīgiem ādas tipiem ir atšķirīgas vajadzības. Piemēram, Āzijā ādas novecošanas galvenā pazīme ir hiperpigmentācija, bet Eiropā novecošanas pirmā pazīme ir grumbu rašanās. Šī iemesla dēļ mēs esam izveidojuši L’Oréal Paris produktu sastāva veidošanas laboratorijas dažādos pasaules reģionos: Eiropā, Ziemeļamerikā, Dienvidamerikā, Japānā, Ķīnā, Indijā un Āfrikā. To mērķis ir pielāgot un radīt visiem lieliskus produktu sastāvus, ar tieši šī reģiona klientiem nepieciešamo iedarbību. Šo visā pasaulē izvietoto laboratoriju pieredzes apmaiņa un sadarbība ir liels mūsu inovāciju iedvesmas avots.
4
Runājot par nākotni, kādas būs jūsu nākamās inovācijas?
Mūsu nākamās inovācijas radīsies, domājot par šīm divām galvenajām jomām: Personalizēta ādas kopšana: pateicoties digitālajai pasaulei, jaunie diagnostikas rīki var palīdzēt mums izveidot ikvienas personas ādas stāvokļa ātru profilu, nosakot tādas lietas kā ādas raupjums, grumbas, melanīna daudzums, seboreja, mitrināšana utt.Katra sieviete varēs pielāgot savu ādas kopšanas rutīnu, balstoties uz savām personīgajām vajadzībām. Ikdienas dzīves ierobežojumi radīs arī nepieciešamību pēc jauniem produktiem: krēmiem, kas aizsargā pret piesārņojumu, sejas maskām gulēšanai utt.
Gadiem ilga izpēte visu ādas tipu un to attīstības izpratnei: ādas atlants
Lai panāktu progresu, zinātniskajai, medicīniskajai un tehniskajai disciplīnai ir nepieciešami uzticami un atbilstoši mērīšanas rīki, ar kuriem var labi raksturot un aprakstīt pētītās populācijas statusu un novērtēt veikto darbību efektivitāti. Šie rīki ir būtiski, lai pētnieki un speciālisti varētu salīdzināt produktu un izstrādātās, pārbaudītās, lietotās un izveidojamās produktu nodrošinātās kopšanas iedarbību, izmantojot vienus un tos pašus novērtēšanas kritērijus. Tieši tāpēc uzņēmuma L’Oréal Paris ekspertiem bija nepieciešama pilnīga un unikāla ādas atlanta izveidošana no A līdz Z.