L’Oréal Paris ir vairāk nekā skaistumkopšanas zīmols

Kad mēs sakām: „Mēs esam tā vērtas”, tas nav sauklis, tā ir zīmola misija. Uzņemoties atbildību par savu skaistumu, mēs rodam spēku. Jūsu ticība savam skaistumam ir tas, ko neviens cits nevar kontrolēt: tā ir patiesā vara. L'Oréal Paris strādā, lai pienāktu diena, kad dzirdot: „Mēs esam tā vērtas”, sievietes visur teiktu: „Mēs neesam par to šaubījušās ne mirkli.”

Leģendārs sauklis, kas apvieno sievietes visā pasaulē

1971. gadā to radīja Ilona Spechta, 23 gadus veca teksta autore Manhetenas reklāmas aģentūrā McCann, un mūsu zīmīgais sauklis joprojām ir ļoti aktuāls arī mūsdienās. Mūsu pasaulslavenais sauklis ir pirmais reklāmas vēstījums, kas uzsvēra pašpārliecinātību, tas ir spēcinošs, zīmola patērētājas vienojošs ziņojums. Kopš tā laika sauklis „Jo mēs esam tā vērtas” ir kļuvis simbolisks, dodot iespēju visu vecumu un izcelsmes sievietēm noticēt savam skaistumam un pašvērtībai. Iedvesmojošās un kulturāli daudzveidīgās sievietes, kas ir zīmola līderes visā pasaulē, padara šo frāzi aktuālu ne tikai savai un savas mātes paaudzei, bet arī nākamajām.

Kopš pirmsākumiem sauklis „Jo mēs esam tā vērtas” ir tulkots 40 valodās, un tas ir kļuvis par entuziasma pilnu izsaucienu, kas apvieno sievietes visā pasaulē, mudinot viņas bezbailīgi īstenot savas ambīcijas un ik dienu noticēt savai pašvērtībai.

Sieviešu iespēju palielināšana ar zinātnē balstītu skaistumu 

Progresīvas zinātnes atbalstīts, L'Oréal Paris dod iespēju katrai sievietei izmantot izcilus skaistumkopšanas produktus, ko virza jaunākie sasniegumi kosmētikas formulu izstrādē un dažādi pakalpojumi. Modernie zīmola produkti dod sievietēm pārliecību, vienlaikus palīdzot viņām ieņemt pelnīto vietu sabiedrībā, uzplaukt un padarīt pasauli labāku. Vairāk nekā gadsimtu L'Oréal Paris padara satriecošas inovācijas kosmētikā pieejamas visiem, tomēr nezaudējot efektivitāti un drošību. Pašapziņas veicināšana šādā veidā ir galvenais faktors, kas palielina sieviešu iespējas.

Zīmols vienmēr ir ticējis, ka katrai sievietei, lai kur viņa arī atrastos pasaulē, ir jābūt pieejamiem kvalitatīviem skaistumkopšanas produktiem, ko viņa var atļauties un kas ļauj viņai noticēt savai vērtībai, jo mēs esam tā vērtas.

Vēstnešu solidaritāte, skaļi paužot vēstījumu par iespēju nodrošināšanu un iekļaujošu skaistumu

Franču skaistuma ikona visā pasaulē L'Oréal Paris pārstāv skaistumu visos veidos. Nepastāv vienots, visiem piemērots redzējums par skaistumu. L'Oréal Paris „Sapņu komanda” ir daudzveidīga vēstnešu grupa, kurā ietilpst ikonas no filmu, modes un mūzikas industrijas, kas aktīvi strādā, lai vairotu ikvienas sievietes spēku un iespējas neatkarīgi no viņas vecuma un izcelsmes. Iemiesojot aizrautīgu darbu un sievietes spēku, šīs viedokļu līderes iedvesmo katru sievieti noticēt savai vērtībai.

Mūsu izcilo runas personu vidū ir Adža Naomi Kinga, Endija Makdauela, Ambera Hērda, Aišvarija Raja, Kamilla Kabelo, Selīna Diona, Sindija Bruna, Dakija Tota, Eva Longorija, Džemma Čana, Guna Li, Helēna Mirena, Jaha Dukureha, Džeina Fonda, Ketrīna Lengforda, Leila Bekhti, Lija Kebede, Luīze Burgūnija, Luma Grote, Marija Bošeta, Nidija Sunila, Park Soo-Joo un Viola Deivisa. Katra no viņām savā unikālā veidā izmanto savu platformu un ietekmi, lai vairotu sieviešu spēku un iedvesmotu.

Katrā kampaņā, kad viņas ar pārliecību saka vārdus: „Jo tu esi tā vērta”, viņas uzver L'Oréal Paris entuziasma pilno vēstījumu, mudinot katru sievieti apzināties savu spēku un iespējas.